marți, 21 aprilie 2009

Ma doare spatele, dar asta nu e asa de important. Ieri am fost la prietenii nostri din Delta la un gratar de Pasti. Ne-am simtit foarte bine. Au un caine labrador negru, Coral. M-am distrat asa de bine cu ea, e amuzanta si ceea ce m-a distrat si mai tare este ca... bea bere. Ma durea burta de ras.
Azi am citit in ziar despre o demonstratie care a avut loc in Downtown pentru legalizarea marijuanei langa Galeria de Arta. Astia s-au dus acolo si la ora 4:20 au aprins tigarile. Probabil ca era un miros ingrozitor. Faza este ca in ziua de 20 aprilie (4/20), la ora 4:20 PM trebuie sa-si aprinda toti tigarile. Drogati! Erau acolo copii de 18 ani si oameni de 40-50 ani, care erau asa de bucurosi ca sunt fumatori, incat niste pustani din Calgary au zis ca i-au mintit pe parinti ca sa vina in Vancouver. Intre Vancouver si Calgary este cam o zi de 24 de ore de mers non-stop, probabil ca de la Bacau la Atena sau ceva de genul asta. De fapt au fost demonstratii in toata tara, pentru ca am vazut o poza din Ottawa in care un tip si-a aprins o tigara uriasa. Duminica a fost un episod din Family Guy pe care l-am ratat, dar in care era vorba de marijuana, un subiect foarte fierbinte in SUA si Canada. Probabil ca era foarte amuzant, ca toate episoadele. Trebuie sa-l iau de pe net. Azi l-am intrebat pe colegul meu, Lamont ce face dupa ce ajunge acasa si mi-a zis ca se duce si fumeaza niste "iarba" ca sa se simta bine si relaxat. Sustinatorii ei o slavesc pentru ca, vezi Doamne, aia care o fumeaza nu au tendinta sa fie violenti si sa fie implicati in alte actiuni infractionale, dar de fapt marijuana provoaca pierderi ale memoriei pe termen scurt si am exemple. Un coleg de-al meu, Max, mi-a zis ca a fumat marijuana cand era mai tanar si are probleme. Lamont vorbeste de fiecare data cu voce tare cand gandeste ca sa-si aduca aminte ce are de facut. Un fost coleg, Miguel, a fumat asa de mult (avea 38 de ani), incat ii ziceam azi ceva si maine uita. Era varza. Efectiv te imbecilizeaza.

Am mai citit o alta chestie imbecila in ziar. Un politician care candideaza, sau candida mai exact, pentru parlamentul provincial (au alegeri pe 12 mai), si-a publicat niste poze foarte nasoale pe pagina lui de pe Facebook. Astia sunt innebuniti cu Facebook-ul. Intr-o poza o femeie avea pantalonii pana la nivelul taliei, iar boul asta ii baga mana in pantaloni, iar in fata lor mai era o femeie. Cum poti sa fii asa de tampit sa publici niste poze dintr-astea cand tu candidezi in parlament?