miercuri, 8 aprilie 2009

Azi eram la lucru, ca de obicei si vorbeam cu Max despre asiatici (el e chinez nascut aici). I-am zis ca inainte sa vin in Canada credeam ca toti asiaticii seamana intre ei, dar aici am observat ca nu e asa. Poti vedea cu usurinta ca nu se aseamana intre ei deloc. Mi-a zis, de exemplu, ca el isi da seama daca cineva e coreean sau japonez. Coreenii au ochii mai ingusti decat chinezii si obrajii sunt putin mai supti decat la chinezi, japonezii au ochii ceva mai mari, aproape ca seamana cu europenii, nu au trasaturile asa de evidentiate. Iti dai seama foarte clar cum arata filipinezii, pentru ca au tenul mai inchis la culoare, iar trasaturile asiatice sunt mai estompate.

Mi-am luat bilete la U2. Sunt foarte fericit, toata viata mi-am dorit asta. De cand am luat primele lor albume si am vazut concertele lor la televizor, mi-am dorit sa fiu la un concert de-al lor. Am auzit de la colegi ca prestatiile lor live sunt extraordinare si ca o sa fie un spectacol pe cinste. Am prins bilete ieftine, pe terenul de joc. Biletele cele mai ieftine s-au dat in mai putin de un minut, dar alea sunt undeva sus de tot, unde nu vezi aproape deloc formatia, dar vezi tot stadionul si manifestarile fanilor. Sunt oameni care vor sa vada un concert asa, sa simta atmosfera in felul asta. Sper sa pot lua camera la noi, pentru ca as vrea sa fac cateva filmulete si poze la concert. Poate ca o sa pun cateva si pe blog. Ar fi interesant.

Mai incolo o sa ma uit la Lost. E sezonul 5, si e si mai fascinant cu fiecare episod. La anul o sa fie ultimul sezon. Acum e mult mai complex, incep sa fie explicate multe lucruri din sezoanele trecute, dar daca nu le-ai urmarit pe celelalte nu cred ca ai sa intelegi prea multe. Aici in Canada este difuzat pe canalul A, care a fost cumparat de CTV (astia transmit si Olimpiada la anul). Odata am ajutat-o pe o femeie la magazin care lucra la CTV si mi-a zis ca nu a urmarit niciodata Lost, dar o prietena i-a dat DVD-urile cu primele doua sezoane si a zis ca incepe sa-i placa pentru ca nu e ca celelalte seriale, deoarece e o poveste care se leaga de-a lungul a celor 5 sezoane si are miez. Mai multe, alta data.

Un comentariu:

  1. Nu stiu daca tu cunosti site-ul asta: http://lostpedia.wikia.com/wiki/Portal:Episodes Iti explica toate detaliile din fiecare episod, pe uneleaproape ca nici nu le observi...

    RăspundețiȘtergere