miercuri, 1 aprilie 2009

Fotbalul in Canada si nationala Romaniei

Ieri stateam la Food Court in mall si o asteptam pe Ana sa termine serviciul. La masa unde stateam se aseaza un grup de tineri care vorbeau portugheza. M-am gandit ca sunt brazilieni si i-am intrebat. Avusesem dreptate. Atunci am intrat in vorba cu un tip, despre fotbal bineinteles. I-am zis ca sunt din Romania si amandoi am inceput sa vorbim despre Campionatele Mondiale. Spre surpriza mea si-a adus aminte de Campionatul Mondial din SUA si de nationala Romaniei cu Hagi. Era foarte impresionat de rezultatele noastre de acolo. Cand i-am zis ca noi eram singura echipa de care se temea Brazilia a fost foarte surprins, deoarece au iesit campioni mondiali in cele din urma. Argumentul meu a fost ca noi am eliminat Columbia si Argentina (atunci inca mai juca Maradona, dar la meciul din optimi a fost suspendat pentru cumul de cartonase cred). Da, atunci aveam sanse sa ajungem in finala mare sau mica, daca nu ne-am fi lovit de Suedia si nu am fi facut niste greseli de curtea scolii in prelungiri. Dar asta este, istoria nu mai poate fi schimbata.
Nationala asta care a luat bataie in Austria nu o sa se mai ridice la nivelul de atunci si nu o sa vedem Romania in Africa de Sud. Incet-incet, o sa se duca la vale nationala Romaniei si o sa mai treaca multi ani pana cand o sa mai avem parte de bucuria din anii aceia de vis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu