duminică, 26 aprilie 2009

Cand ma intorceam intr-o zi de la servici, am trecut pe langa o cafenea care este langa locul unde lucrez. In fereastra avea mai multe tablouri printre care si unul in care era reprezentat Elton John. Asta mi s-a parut cel mai curios pentru ca m-am gandit in momentul ala de ce nu a ales pictorul altceva, macar un peisaj? Inteleg ca aici oamenii sunt fascinati de artisti pop sau rock sau hip-hop (vezi toate grafitti-urile de pe zidurile cladirilor din America), dar... nu stiu ce sa mai zic... Parca nimic nu e legat, totul este atat de relativ pentru multi oameni de aici. Poate ca nu inteleg eu multe.
Este un poster in SkyTrain in care se face publicitate la Spania si la Madrid, in special. Este o fotografie foarte frumoasa, in care un cuplu, probabil canadieni, se uita la toate cladirile din centrul Madridului luminate noaptea. Este foarte frumos. Te face sa vrei sa vezi Madridul. Si tara asta e frumoasa. Nu stiu cand o sa avem timp sa o vedem, dar sper sa ne facem. Ma gandeam acum la cea a zis omul ala pe care l-am cunoscut la English Bay despre mersul spre nord cu masina. Probabil ca ar fi foarte frumos. As vrea sa ma duc in Alaska, chiar daca e in State, dar macar e pentru peisaje.