luni, 3 martie 2014

Magazin cu produse romanesti...

si altele. Adica alte produse din alte tari din estul Europei. Am descoperit magazinul asta pe Facebook. Daca ai cap pentru afaceri folosesti orice oportunitate care iti poate dezvolta afacerea.

Avantajul reclamelor pe Facebook este ca pot fi mai ieftine si mai eficiente decat cele din ziar sau de la televizor, pentru ca vizeaza un public anumit. Cel caruia i te adresezi in primul rand. In cazul magazinului de care vorbesc este vorba de comunitatile de imigranti est-europeni din Metro Vancouver.

Magazinul se numeste Natureway Farm Market (am atasat si link-ul) si au doua magazine. Informatia ar putea fi foarte folositoare mai ales romanilor care traiesc in Metro Vancouver. Un magazin este in Port Coquitlam pe 1449 Prairie Avenue, iar celalalt este in Vancouver pe 1050 Kingsway. Au si o pagina pe Facebook. Am distribuit albumul lor cu produse romanesti. Au cam jumatate de culoar cu produse romanesti.

Apartine unui chinez care a avut aceasta idee fantastica de a deschide acest magazin specializat in produse specifice diverselor comunitati est-europene. Mi-a zis ca in Tri-Cities (Coquitlam, Port Coquitlam si Port Moody) romanii sunt a doua comunitate ca marime dupa polonezi.

Deci nu trebuie sa apartii de comunitatea respectiva ca sa ai o idee de afaceri buna. O fata care lucra acolo mi-a zis ca este poloneza si mai era si o fata romanca ce lucra acolo, dar azi era libera.

Totusi, cum am mai spus si in alte postari, in magazinele de genul asta preturile sunt destul de mari. Cand am plecat am platit $43,29. De exemplu un bax de apa Borsec costa $9,99/6 sticle (era la reducere). Un pate de porc Facos $2,99, gem de nuci verzi Raureni $4,95, seminte de floarea-soarelui Nutline, 110 g - $2,99, o punga de leustean uscat Fuchs, 15 g - $2,50, o punga de pufuleti Mega Surprize, 60 g - $1,99.

Am fi vrut sa luam cate ceva din fiecare, dar nu am vrut pentru ca ar fi trebuit sa platit suta si nu voiam asta. Oricum, pentru cei interesati, cred ca ar trebui sa vedeti magazinele astea. Cel de pe Kingsway a fost deschis recent, probabil de cateva luni. Nu are produse romanesti asa de multe precum cel din PoCo, pentru ca in zona aceea nu traiesc asa de multi romani.

6 comentarii:

  1. Foarte bine ca exista asa magazine.
    E oarecum ciudat ca in România nu cumparam produsele alea niciodata, dar aici, le luam ca si delicatese.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai daca te intereseaza produsele romanesti- sunt 2 magazine romanesti in Metro Vancouver. In plus orice magazin'european' are si produse romanesti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea am vazut magazine cu produse europene, dar ce am vazut nu prea aveau prea multe produse romanesti. A propos, unde sunt cele doua magazine de care spui ? As vrea sa trec pe acolo. Ce mi-a placut la magazinul asta este ca au stiut sa se promoveze. Daca cele doua magazine romanesti si-ar fi facut reclama, poate m-as fi dus pe acolo.

      Ștergere
    2. Unul este in Metrotown, pe Imperial, colt cu Sussex- MINI EUROPEAN DELI sau asa ceva.

      Celalalt e in Delta
      http://delta-british-columbia.cylex.ca/company/aroma-euro-deli-17714861.html
      Suna inainte ca aveau un program mai ciudat ( era inchis intr-o sambata). Nu uita sa verifici termenele de expirare.

      Probabil stii de cofetaria rom din centru- au si acolo apa minerala de ex.

      Alte magazine la care ma mai duceam eu- Boema tot in Metrotown area, Royal Oak colt cu Kingsway, la parterul blocului turn. E sarbesc dar au si produse romanesti.

      Si..cel mai aprovizionat si mai popular de care am auzit e polonez
      http://www.yelp.ca/biz/international-sausage-house-burnaby
      in Brentwood area. Probabil stii de el, toti romanii pe care-i cunosc eu trec pe acolo din cand in cand.

      Ștergere
  3. Iti recomand Mini European Deli, vezi aici detalii si adresa: https://www.facebook.com/pages/Mini-European-Deli/168985716533551. Au o selectie destul de buna de produse romanesti :)

    RăspundețiȘtergere
  4. In Montreal, e un magazin Bonanza, al unor italieni, care aduce si marfa din Ro. Nu f multa, dar se poate lua mustarul Tecuci atat de celebru pe aici + miere si ceva compot. In rest, italiene la greu. Acolo gasesti gramada de branza uneori la preturi bune la oferta

    RăspundețiȘtergere