miercuri, 29 aprilie 2009

Caii

Eram intr-o zi la servici si am vazut trecand pe acolo doi ofiteri de la politia calare. Imi plac foarte mult caii. Sunt niste animale foarte inteligente, iar daca sunt ingrijiti arata foarte impresionant. Acesti doi cai erau foarte frumosi, iar ofiterii m-au lasat sa le fac poze.
Era si colegul meu Max pe acolo, dar nu era asa de incantat de ei. Cand am plecat de la servici l-am intrebat cand a vazut ultima data un cal sau o vaca si mi-a zis ca a fost acum 20 de ani, cand a fost la o ferma. Din vorba in vorba l-am intrebat daca stie cum arata un vitel sau un manz si mi-a zis ca nu stie. Am inceput sa-i explic cum se hranesc si a inceput sa rada pentru ca i se parea atat de amuzant. Ma gandeam dupa aceea ce inseamna sa cresti intr-un oras mare in care nu ai nici un fel de contact cu viata de la tara. Din punctul asta de vedere cred ca suntem norocosi ca am crescut la bunici la tara. Inveti ce inseamna viata obisnuita. Intr-un oras mare incepi sa-ti pierzi legatura cu natura. Dar caii sunt foarte frumosi.