sâmbătă, 11 aprilie 2009

Azi la servici managera a zis sa facem un joc ca sa incepem ziua intr-un mod optimist. Mi s-a parut un joc tampit, dar hai sa spun despre ce a fost vorba. A avut ideea "mareata" de a ne invita sa ne spunem lucrurile pe care nimeni nu le stie despre noi in mod obisnuit si pe care nu le-am spune oricui. A inceput ea zicand ca atunci cand era mica i-a trecut un tren, daca am inteles eu corect, peste piciorul stang si i-a ramas un semn pe unghia degetului mare (nu i-a taiat trenul piciorul). Apoi a zis ca de mica ii cadeau unghiile de la picioare si i se parea ceva normal asta pana i-au zis alte persoane ca nu e normal deloc. Ce chestii scarboase. Altii au spus ca au nu stiu ce implanturi metalice in picioare sau in mandibula din cauza nu stiu caror accidente, o tipa din Rusia a zis ca are o gramada de alcool la ea acasa, asa ca toata lumea e invitata sa bea la ea pentru ca abia s-a mutat in apartamentul ala. Un tip l-a intrebat pe cel care a zis de mandibula sa daca este cumva bionic. Glumea, bineinteles. O colega, din Iran, a zis ca atunci cand era mica se intreba cum se duce masina la garaj sa se culce, pentru ca in limba lor nu spun ca duc masina la reparat, ci la culcare, iar ea era foarte nelamurita cum este intoarsa masina invers ca sa doarma. Cand mi-a venit randul si mie sa raspund le-am zis ca in timpul noptii sunt Dracula (mi se parea un joc prostesc, asa ca m-am gandit sa dau un raspuns in doi peri). Managera ma intreaba daca sotia stie, iar eu am zis ca nu stie, e un secret foarte bine pazit. M-am gandit sa le dau raspunsul asta pentru ca oricum ei nu stiu altceva despre Romania decat Dracula sau Nadia Comaneci. Ah! Ma mai stiu si pe mine...

Ana mi-a zis despre ce a vazut ea la servici azi, la colegele ei. Doua tipe povesteau de zor despre o carte pe care o citesc la nesfarsit. Oare despre ce carte este vorba? Twilight, bineinteles. Erau ele foarte incantate despre cum se leaga povestea de dragoste dintre El si Ea. (Fetele sunt obeze si probabil nu au cunoscut barbat pana acum, ca sa ma exprim frumos). De fapt una este maritata. Ma rog! Urmaresc fetele astea fiecare zi in care se toarna al doilea film in Langley, aici in Vancouver si isi dau cu parerea cum sa se filmeze anumite scene din carte, pentru ca sunt fane adevarate. Astea sunt preocuparile tineretului trecut de 25 de ani, dar care inca nu se comporta ca la varsta asta, ci ca la 15. Sunt preocupati de ultimele jocuri de pe iPod, de genul Tetris si isi impartasesc experienta jocului si cum au trecut de un nivel sau altul. O alta tipa a zis odata ca nu are timp de copii pentru ca altfel nu ar mai avea timp de jocurile ei si are 32 de ani.