vineri, 9 octombrie 2009

Un meci decisiv

Maine joaca Romania un meci decisiv cu Serbia. Sper sa joace bine si sa castige ca aibe sanse sa ajunga la Campionatul Mondial. Azi, cand am iesit de la serviciu, am intrat intr-un magazin de articole sportive care este exact in tunelul de la statia Granville unde au tot felul de tricouri: hochei, fotbal, fotbal american. Am intrat si eu pentru prima data acolo, dupa un an de zile. De fiecare data cand treceam pe acolo era inchis. Aveau tricouri de la Juventus, Barcelona, Real, Manchester United. Cele din Premier League erau vreo $160, pentru ca aveau logo-ul primei ligi engleze pe maneci, iar celelalte erau $150, toate aveau numele si numarul jucatorului, desi erau facute in Thailanda sau Indonezia, dar produse originale Nike sau Adidas. Pana la urma forta de munca e ieftina acolo.

Am intalnit acolo un francez, care era fan Manchester United, dar echipa lui de suflet era Olympique Marseille. Mi-a amintit de meciul de maine dintre Romania si Serbia de care aproape uitasem pentru ca aici nu urmaresc fotbalul asa de mult. Mi-a zis ca echipa Serbiei s-ar putea sa fie depunctata din cauza fanilor sarbi care au provocat scandal la un meci dintre Toulouse si Partizan Belgrad, iar un om, mi-a zis tot el, a murit. Era un francez, Brice Taton care a fost batut cu rangi de fier si cu bate de baseball inaintea meciului, iar Toulouse a castigat cu 3-2. Ma gandesc la situatia din grupa unde avem o situatie deplorabila. In spatele nostru sunt doar insulele Feroe. Chiar si Lituania sta mai bine decat noi. Din ce vad in grupa, noi trebuie sa batem Serbia la zero, cu scor mare, ca sa avem golaveraj pozitiv, Austria sa faca egal cu Lituania (ceea ce e cam greu), iar Franta sa se faca de ras cu Feroe (ceea ce e imposibil).

Cred ca ne-am califica daca in ultima etapa (in cazul in care au loc situatiile de mai sus), daca am bate Feroe (nici cu astia nu mai sunt sigur dupa jocurile deplorabile de dinainte de Razvan Lucescu), daca Franta ia bataie de la Austria, iar Serbia o incaseaza de la Lituania. Sper sa reusesc sa vad maine meciul. Urati-mi bafta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu