sâmbătă, 10 octombrie 2009

Serbia - Romania 5-0

O asemenea infrangere nu a mai vazut echipa nationala de nu stiu cand. Cred ca de la Kosice, cand Romania a luat bataie de la Cehoslovacia cu 5-3. Este o generatie ratata, iar exponentul ei este Adrian Mutu, care a avut o viata de flusturatic, in loc sa-si vada de cariera lui de fotbalist. Nici la Campionatul European nu stiu daca o sa ne calificam. Cred ca Razvan Lucescu o sa-si dea demisia. E o umilinta incredibila. Nu cred ca merita sa-si dea demisia, dar e si el partial responsabil pentru selectiile pe care le-a facut. Am zis ca e partial vinovat pentru ca nici jucatorii care sunt acum in Romania nu au cine stie ce valoare. Valoarea campionatului romanesc este slaba, iar cei care joaca in strainatate incep sa imbatraneasca.

Nu au avut deloc o atitudine de profesionisti, de jucatori de echipa nationala. Toti antrenorii cauta acel jucator care sa rupa echilibrul. Dar am mai spus-o si alta data. Nu avem nevoie de asa ceva, ci de o echipa adevarata, fara nici un fel de vedete.

6 comentarii:

  1. La scorul de 3-0 am inchis televizorul. Nu am mai suportat umilinta. Eu cred ca Razvan este vinovat pentru aceasta infrangere umilitoare. Nu este posibila o astfel de selectie. Au fost selectionati fotbalisti la sfarsitul carierei precum Maftei, Mara sau cu grave probleme de comportament precum Cristea, Grigore si nu au fost selectionati jucatori de perspectiva, ca de exemplu: Bourceanu, Florin Costea.

    RăspundețiȘtergere
  2. [...]România a pierdut cu 5-0 nu pentru că asta ar fi adevărata diferenţă de valoare, ci pentru că nu ne-am văzut lungul nasului. Ne-am simţit atât de ofensaţi când ne-au bătut rezervele Olandei încât am uitat să mai ţinem cont că unii dintre titularii noştri joacă la FC Braşov, Catania, Steaua sau Siena (şi unii nici acolo nu erau titulari meci de meci), în timp ce rezervele lor fac spectacol la Arsenal, Real sau Liverpool sau Feyenoord.[...]

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am vazut meciul pe internet. Bineinteles. La 2-0 am inchis fereastra cu meciul si mi-am vazut de treaba mea pentru ca nu mai suportam sa-i vad jucand fara nici o vlaga sau urma de vointa. Dar dupa jumatate de ora am zis sa vad ce s-a intamplat si nu mi-a venit a crede. O sa mai treaca inca 20 de ani pana o sa vedem din nou performantele din era Hagi. Valoarea fotbalului romanesc e mediocra si se vede lipsa investitiilor si proliferarea aranjarii meciurilor = zero performanta. Cu Mitici, Becali (la plural) si altii ca ei nu se va ajunge nicaieri. Uitati-va in Occident la patronii de cluburi si cei care iau decizii in fotbal. Sunt oameni educati, civilizati, profesionisti adevarati care iubesc fotbalul si care il trateaza si ca o afacere, dar vor ca oamenii sa-l si iubeasca. Jucatorii aia joaca si pentru bani, dar mai ales joaca din placere. Se vede bucuria jocului in modul in joaca mingea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum daca ma gandesc mai bine cred ca si Vancouver Whitecaps joaca mai bine decat echipa Romaniei.

    RăspundețiȘtergere
  5. La faza cu Vancouver cred ca ai cam exagerat. Pe aia ii bate si FCM Bacau, CE NAIBA.
    Poate ca nu suntem noi cei mai buni , dar nici cei mai slabi.

    RăspundețiȘtergere
  6. A fost o exagerare care sa sublinieze ceva, dar sa stii ca au batut aici o echipa din Anglia. Sunderland, cred, iar aia au crezut ca vin aici in vacanta si au luat-o cu 5-1. Iar la momentul ala jucau in Premier League.
    La modul in care a jucat echipa Romaniei in ultima vreme cred ca si Lichtenstein erau mai buni. Ideea era ca nu aveau deloc pasiune si seriozitate. La Whitecaps macar au pasiune. Despre asta era vorba.

    RăspundețiȘtergere