sâmbătă, 29 august 2009

Fotbal

Azi a fost o zi foarte buna pentru mine. Am vazut dimineata meciul dintre Tottenham si Birmingham City, acum vad meciul dintre Lens si Rennes din campionatul francez. Mai tarziu o sa vad meciul dintre Toronto FC si Seattle Sounders FC, iar diseara o sa fie meciul dintre Vancouver Whitecaps si Rochester Rhinos. Deci o sa fie o zi plina. Ce mi se pare ciudat si interesant in acelasi timp este ca multe echipe din MLS au in denumirea lor initialele "FC", adica "football club", dar ei numesc sportul asta "soccer". Chiar si site-ul celor de la Whitecaps este whitecapsfc.com.

Am incercat sa ma uit zilele astea la niste meciuri de baseball si fotbal american. NU O SA MA MAI UIT IN VIATA MEA LA ASA CEVA !!! Sunt niste sporturi tampite. Pe un stadion de fotbal european auzi tot timpul galeria cum isi sustine echipa si incinge atmosfera. Asa e si la meciurile de "soccer" de aici. Au galerii. Dar la meciurile de baseball sau de fotbal american este o plictiseala generala. La baseball unul arunca o minge, iar ceilalti incearca sa alerge pe teren ca sa faca nu stiu cate puncte. La fotbal american tot timpul se opreste jocul si se ciocnesc intre ei ca niste tauri. Rugby-ul e mult peste fotbalul american, e mult mai barbatesc. In curand trebuie sa inceapa sezonul din NFL. Intr-o seara ma uitam la Sportsnet, pentru ca postul asta difuzeaza mai mult fotbal european decat celalalt, TSN, si vedeam promo-uri pentru baseball si fotbal american. Dupa modul in care erau realizate am zis ca e mult mai palpitant sa vezi sporturile astea din rezumate, decat in direct, pentru ca iti da impresia ca sunt pline de actiune, dar, cum am mai spus, e o plictiseala generala. Singurul sport cu actiune din Canada si SUA, pe langa "soccer", este hocheiul. Asta imi place, iar portarul echipei locale, Vancouver Canucks, Roberto Luongo s-ar putea sa prinda un post titular in echipa olimpica a Canadei in trialul care are loc zilele astea la Calgary.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu