sâmbătă, 15 august 2009

Telefoane pierdute

Mai inainte Ana mi-a dat un telefon sa-mi spuna ce a auzit ea pe strada. Urca scarile la statia New Westminster si a auzit un mosnegut cum ii povestea unei femei cum si-a pierdut el telefonul mobil intr-o statie de autobuz si si-a dat seama abia acasa. Cand a ajuns acasa a dat telefon pe mobil si i-a raspuns o femeie. El a intrebat-o unde este, iar ea i-a spus ca este in mall la o cafea si sa vina acolo sa-i dea telefonul. S-a dus, bineinteles, si si-a recuperat telefonul. In Romania daca patesti asa ceva sigur nu il mai gasesti pentru ca un pustan imediat il ia, iti consuma creditul sau iti face o factura astronomica la abonament. Acum, daca imi aduc aminte, am facut si eu asa odata la servici. Am gasit un telefon intr-o dimineata pe care il pierduse un punjab care facea livrari dimineata devreme. Am gasit-o pe nevasta-sa, care avea o engleza super proasta, dar am reusit sa-i spun unde sa vina. A venit omul, a vrut sa-mi dea niste bani ca i-am dat telefonul, dar i-am zis sa se duca sa le cumpere copiilor lui ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu