luni, 28 septembrie 2009

Inundatii in Filipine

Am vazut pe site-ul Realitatea si in ziar ca in Filipine au avut loc cele mai mari inundatii din ultimii 40 de ani. Cand am citit articolul ala la Realitatea TV azi dimineata i-am zis asta colegului meu filipinez. Inundatiile au avut loc in zona capitalei Manilla si in provinciile invecinate. El e din Manilla. Mi-a zis ca a fost afectata casa parintilor sai, in care locuiau 12 persoane, toate rude ale sale, si din cauza ca era situata intr-o zona mai inalta apa le era pana la genunchi, dar in alte zone apa era aproape de gat, iar alti oameni asteptau ajutorul guvernului refugiindu-se pe acoperisul caselor. Mi-a mai zis ca in sase ore a plouat cat trebuia sa ploua in sase luni. Pe Realitatea TV spuneau ca au cazut 35l/mp, ceea ce este foarte mult. Ma mai gadeam ca atunci cand vedeam asa ceva la stiri in Romania, adica evenimente de genul asta in alte zone ale lumii le treceam cu vederea si ziceam ca, uite, li se intampla si altora, dar cand cunosti oameni care sunt din acele zone parca situatia e diferita. Oare de ce ? Gandim asa pentru ca stim ca nu putem face nimic pentru ei si asta se transforma intr-un fel de insensibilitate, dar nu cred ca ar trebui sa fie asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu