miercuri, 30 septembrie 2009

Fotografii si zambete

De fapt sunt trei postari, cu tot cu asta. Azi, la munca, am vazut pe un perete fotografiile presedintilor companiei in care lucrez, din 1940 si ceva pana azi. Mi-am adus aminte de panourile cu fotografii din liceu sau din facultate care infatisau elevii si profesorii. In toate toti erau seriosi, pe cand in panoul asta toti sau aproape toti zambeau. Mi-am dat seama cat de mult te intinereste un zambet intr-o fotografie si ca ar trebui sa zambim mai mult cand facem poze, chiar si pentru buletin.

2 comentarii:

  1. Votez pentru zâmbetul zilnic.

    Nu poate trece ziua fără ca eu să zâmbesc, nu aș mai fi eu.

    Pupici geaninoși peste normă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Total adevarat. Nu stiu de ce in Romania oamenii vor sa para foarte seriosi in buletin sau intr-o poza oficiala. Poate reusesti tu sau altcineva sa-mi explice. Cand eram acolo nu vedeam alta posibilitate, dar acum vad altfel lucrurile.

    RăspundețiȘtergere