luni, 20 iulie 2009

Sacosa de la Plus

Ieri am fost in oras si a fost foarte frumos. O zi foarte insorita si calda pentru Vancouver. Am zis sa mergem in Stanley Park si apoi la un film in Metrotown la "Harry Potter si Printul Semipur". In Stanley Park am mers la acvariu, care este cel mai mare din Canada si a fost inaugurat de regina Elisabeta a II-a in 1983. Aici am vazut diferite vietuitoare marine: delfini, belugi (balene albe din zona arctica), iar doua dintre ele au pui, pesti din diverse zone ale Pamantului, broaste, vidre de mare de pe coasta de vest a Canadei. Acolo au si restaurante fast-food, unde daca le arati cardul de membru, care este de fapt un abonament anual, ai reducere 20% la toate produsele lor si intri la acvariu fara sa mai stai la coada ca sa cumperi bilete, iar coada este tot timpul foarte mare.

Cel mai interesant totusi mi s-a parut un grup de romani care venisera in vizita la cineva aici, iar o femeie din grupul ala avea o sacosa de la Plus in care-si cara nu stiu ce lucruri. Da!!!!!!!!!! De la PLUS, magazinul ala din Romania, unde chiar daca au produse bune, totusi nu vii cu sacosa aia pana in Canada, unde gasesti si aici sacose de alea ieftine. Imi venea sa-i spun "bai fimeie, cum de te-ai gandit sa vii cu sacosa asta pana aici ?", dar pana la urma am zis sa nu intram in vorba cu ei. La inceput eram entuziasmat cand auzeam vorbindu-se romaneste pe strada, ii salutam si intram in vorba cu ei, dar pana la urma ne-am gandit ca nu sunt prietenii nostri sau rudele noastre, asa ca am invatat sa nu mai bagam in seama cand auzim vorbindu-se romaneste si apoi nu legi prietenii pe strada.


Puiul s-a nascut pe 7 iunie si e gri in primele luni de viata, asa cum se vede in poza de mai sus.


De la magazinul de la iesire puteai sa cumperi o multime de jucarii pentru copii, si nu erau putini copii acolo.

Un comentariu: