marți, 28 iulie 2009

Drumul spre Whistler

Azi am avut o livrare la Whistler si am plecat cu Matt. Nu conteaza livrarea. Important este ce am vazut pe drum. E o frumusete... Mergi pe autostrada spre Whistler cu muntele intr-o parte si cu oceanul in partea opusa. La Whistler se vor tine probele de ski alpin si cele de sanie si de bob din 2010 de la Olimpiada. Efectiv, pe drumul ala admiri pur si simplu privelistea, care nu e reflectata pe deplin de pozele din postarea asta (imi pare rau ca le-am facut cu telefonul si nu aveam camera la mine). Era minunat... Soare, cer senin, muzica de la radio, mai ales ca erau melodii rock vechi, care, nu stiu cum, se potriveau de minune cu privelistea... Pot spune ca azi pe autostrada spre Whistler am fost fericit.


Asta este muntele Blackcomb, unde se vor tine niste probe de ski de la Olimpiada.


Asta este un ghetar care se afla intre Squamish si Whistler. Trebuie sa precizez ca Squamish este intre Vancouver si Whistler.


Restul sunt poze facute cand m-am intors pentru ca am avut un unghi mult mai bun decat la dus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu