marți, 30 iunie 2009

Azi am avut un container de marfa, dar nu despre asta vreau sa scriu pentru ca nu e interesant deloc. Soferul era american si ma intreaba de unde sunt. Ii spun, iar el imi spune ca e din Texas. L-am intrebat daca e din Forth Worth sau Dallas, iar el imi spune ca sta la 140 km de Forth Worth. Interesant este ca nu mi-a spus distanta in mile, ci in km. L-am intrebat de ce ei masoara asa cand restul lumii masoara in km si kg. Mi-a zis ceva foarte interesant. Cica treptat trec la sistemul metric, in fiecare stat in parte, pentru ca atunci cand semnele iti spun distanta pana la nu stiu ce localitate este scrisa in mile si km. Ceea ce e foarte bine.

Din vorba-n vorba mi-a zis ca si-a vandut casa lui din California care avea doua dormitoare, doua bai si care avea o suprafata de 40 de ari si si-a cumparat casa asta in Texas care are 14 hectare, trei dormitoare, trei bai, o suprafata impadurita pe care are de gand sa o taie si sa-si faca iaz pentru pescuit. Cand mi-a spus toate astea m-am gandit la impactul recesiunii in diferite zone ale Americii. Probabil ca in Texas e mult mai grava decat in California, daca e sa iau numai cazul asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu