sâmbătă, 6 iunie 2009

Azi ma duceam pana la banca sa scot niste maruntis. Am vazut ceva ce multor oameni de pe strada li s-a parut neobisnuit si amuzant in acelasi timp. Politisti care vindeau gogosi cu $10 cutia pentru o fundatie care strange bani pentru lupta impotriva cancerului la copii. Era o fundatie pediatrica. Dar mi s-a parut foarte amuzant si interesant in acelasi timp. Unul dintre politisti era imbracat intr-un tricou ce purta insemnele unei banci care, probabil, sponsoriza respectivul eveniment.

Azi a fost faza a doua pentru cumpararea biletelor pentru Olimpiada, dar la ora 10, cand a inceput si am intrat pe site m-a bagat direct intr-o camera de asteptare virtuala unde turele de asteptare erau de 30 de secunde si apoi pagina era reactualizata. Dupa aproximativ 20 de minute de asteptare m-am saturat si am renuntat. Ma gandeam cum s-au dat biletele la concertul U2, cand am cumparat si eu, si s-au terminat in 15 minute. Am mai intrat acum cand scriam postarea asta si pana la urma am vazut ca am reusit sa cumpar bilete la meciul Germania - Belarus. Macar e un meci la Olimpiada. E tocmai pe 20 februarie. As fi vrut sa prind bilete la finala mare, dar biletele alea s-au dat mai ceva ca painea calda. Cele mai scumpe, la finala, erau mai mult de $1000. Nu mai era nici un bilet la patinaj artistic. Ana ar fi vrut sa mergem aici, dar am luat si noi ce a ramas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu