sâmbătă, 27 iunie 2009

Granville Island, Gastown

Azi am fost pe Granville Island, in Vancouver, dar mai intai am fost in Gastown, care este de fapt Vancouverul istoric, unde s-au pastrat vechile cladiri ale orasului de la inceputul sec. al XIX-lea si inceputul sec. al XX-lea. Ce era interesant acolo, era ceasul cu abur, primul ceas cu abur din lume. Nu ne-am plimbat pe acolo prea mult pentru ca trebuia sa ajungem si in Granville Island. Acolo se desfasura Festivalul International de Jazz din Vancouver. Muzica buna, atmosfera relaxata, adica asa cum trebuie sa fie un week-end frumos.


Apoi am fost in Granville Island, care nu este de fapt o insula, ci o peninsula, una din principalele atractii turistice din Vancouver, care este prezentata in orice ghid turistic pentru Vancouver. Acolo ne-am plimbat prin magazine foarte interesante, cum ar fi un magazin de artizanat indigen, sau altul care vindea hamacuri, dar nu dintr-acelea pe care le agati de doi copaci, ci era diferit. Avea o bara de lemn deasupra si puteai sa-l agati oriunde voiai tu. Am fost in piata de acolo, unde vedeai tot felul de mancaruri, care de care mai interesante, iar pe deasupra era curata si igienizata. Eu am mancat niste mancare indiana, care este picanta, orice ai manca. Afara se desfasura si acolo festivalul de jazz, iar de acolo de sus se putea vedea tot Downtown-ul dincolo de False Creek, care este un mic golfulet care intra in Vancouver si care poate fi traversat cu Aquabus. E foarte frumos sa vezi orasul de pe mare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu