luni, 29 iunie 2009

Odata am trimis niste bani prin Western Union si am aplicat atunci pentru un card care iti ofera un mic discount cand trimiti bani. Azi am primit cardul ala si m-am uitat pe spatele lui, din curiozitate. Ei bine, am vazut ca printre limbile care se folosesc la numarul de telefon gratuit pentru relatii cu clientii este si limba romana, dintr-un numar de 9 limbi. In Canada nu se folosesc atatea limbi, ci mai multe. Probabil ca minoritatea romaneasca este foarte mare, mai ales in Toronto si Montreal.

A propos de Canada, am citit azi pe internet un articol foarte interesant despre emigrarea in Canada, pentru ca de la 27 februarie 2008 s-au schimbat regulile de aplicare pentru viza de rezident permanent. Articolul poate fi citit la urmatorul link. In esenta, daca vrei sa aplici pentru viza canadiana, efectiv te duci pe site-ul CIO (Centralized Intake Office), daca am inteles eu bine, unde platesti taxele de procesare si ti se face un dosar, care apoi este analizat si trimis la cel mai apropiat birou de viza, care iti da un termen de 120 de zile, fara posibilitatea de prelungire, in care trebuie sa le pui la dispozitie toate documentele necesare pentru emigrarea in Canada. Am uitat sa spun ca de la CIO ti se va transmite daca esti sau nu eligibil pentru emigrarea in Canada. Oricum, acest proces este menit sa grabeasca emigrarea in Canada astfel incat dosarul sa fie aprobat in termen de sase pana la 12 luni. De exemplu, pentru Romania, in momentul asta perioada minima este de 18 luni, iar perioada maxima este de 6 ani, daca imi aduc bine aminte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu