marți, 16 iunie 2009

Politica

Nu reusesc sa gasesc ziarul de ieri. Erau niste comentarii foarte interesante acolo. Azi dupa ce am terminat lucrul eram in bucataria unde stau toti angajatii ca sa manance si sa mai citeasca un ziar. Un tip de acolo avea ziarul deschis la pagina despre Canada si am vazut poza lui Michael Ignatieff, liderul Partidului Liberal, care ameninta guvernul conservator al lui Stephen Harper cu alegeri daca nu rectifica bugetul (toate astea le-am zis ca sa se inteleaga contextul). Ei bine, i-am zis tipului ca ceea ce imi place la Canada este ca nu auzi pe nimeni vorbind despre politica, iar el mi-a zis ca oamenilor nu le pasa pentru ca politicienii au jocul lor pe care numai ei il stiu asa ca de ce sa iti bati capul cu asta? Si cred ca are dreptate... De ce sa-ti bati capul cu asta cand stii ca nu poti face nimic sa schimbi ceva? Diferenta dintre Romania si Canada este ca in prima tara politicul dicteaza economicului, pe cand aici este tocmai invers. Asta e foarte bine si relaxant in acelasi timp. De ce sa-ti bati capul cu asa ceva? Chiar ca nu se merita. Albesti prematur si mai si chelesti pe deasupra (la propriu si la figurat). Stau si ma intreb daca eu am chelit si de la asta. Hahahaha!!!!!!!! Cel mai bine e sa razi si sa te bucuri de compania celor de langa tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu