luni, 11 mai 2009

Azi dimineata am fost la sala. De cand am intrat prima data intr-o sala de fitness aici, am observat ceva ce m-a frapat, dar m-a si surprins placut in acelasi timp. Am vazut ca in sala de fitness vin oameni de toate varstele. Vezi adolescenti, oameni in jur de 20, 30 sau 40 de ani, dar ceea ce m-a surprins cel mai placut a fost sa vad batrani, barbati si femei, intre 60 si 80 de ani, care ridica greutati si inoata ca sa se mentina in forma. Batranii de aici daca merg foarte incet se folosesc de un mergator de care se sprijina, ca si cum ar avea un baston. De multe ori am vazut un batran, pe care daca il vezi cum merge ai zice ca mai are putin si da coltu', dar el vine la sala si ridica greutati ca sa se mentina in forma si, probabil, mai tanar. Dar nu se lasa si vine in fiecare saptamana. Chiar ca e ceva de admirat.