duminică, 7 octombrie 2012

Ziua Recunostintei

Luni este Ziua Recunostintei, dar noi am sarbatorit ceva mai devreme pentru ca o sarbatoare o sarbatoresti mai bine in week-end decat in timpul saptamanii. Sotia a facut un curcan, asa cum e traditia pe aici si am cumparat o sticla de vin alb ca sa udam friptura.

Am folosit o reteta pe care am gasit-o pe internet pe aici. Sotia urmareste o emisiune de pe CBC, Best Recipes Ever. Fata aia face niste feluri de mancare din cele mai simple ingrediente si arata foarte bine pe televizor.

Am gasit o reteta de curcan cum am spus. A luat cam 4 ore in total ca sa pregatim curcanul. Nu cerea multe ingrediente. Am pus in el salvie si maghiran, printre altele, pe care nu le-am folosit deloc in Romania la gatit si am fost surprins sa vad ca dau un gust foarte bun mancarii. La curcan a trebuit sa facem, bineinteles, si sos pentru friptura (gravy). Cred ca stiti cu totii ca pieptul de pui facut la cuptor e cam inecacios. Sosul acesta l-am facut cu faina, supa rezultata din fierberea gatului, inimii si pipotei, salvie, maghiran si putina sare si piper.

Pieptul de curcan nu a avut gustul acela inecacios de care vorbeam mai inainte si chiar mi-a placut foarte mult. Pana acum nu am sarbatorit Ziua Recunostintei pentru ca am zis ca nu facem asa ceva in Romania, dar am preferat sa facem asta anul asta pentru ca am avut multe lucruri pentru care sa fim recunoscatori. Am trecut prin multe de cand suntem aici, iar Dumnezeu ne-a ajutat tot timpul. In plus, am zis ca ar fi bine sa sarbatorim sarbatoarea asta aici, pentru ca traim aici nu in Romania si e bine sa te integrezi in societatea in care traiesti. Asta nu inseamna ca renunti la traditiile tale.

Ziua de sambata a fost o zi foarte plina pentru noi. Eu m-am uitat la trei meciuri de fotbal in Major League Soccer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu