luni, 12 iulie 2010

Un meci frumos

Stiu ca vor fi voci care nu vor fi de acord cu mine, dar pana la urma asta este fotbalul. Ai voie sa nu fii de acord cu ceilalti. Dupa parerea mea a fost un meci frumos, chiar daca a lipsit abundenta golurilor, dar ambele echipe au avut stiluri asemanatoare. Am spus intr-o postare anterioara ca eram impartit aproape in doua pentru ambele echipe, dar olandezii au jucat foarte urat. Da, si spaniolii au cazut in situatii in care nu se putea cere fault, dar nu as merge pana acolo incat sa aduc in discutie "conspiratia arbitrilor", desi Howard Webb a scapat meciul din mana acordand atatea cartonase galbene si unul rosu. Alegerea lui Webb a fost una gresita din partea FIFA. Erau si alte solutii. Cand l-am vazut pe arbitrul japonez in echipa am crezut ca el va arbitra desi stiam ca Webb va arbitra, dar nu a fost sa fie. El arbitrase mult mai bine la acest Campionat Mondial.

Caracatita Paul a fost scoasa la pensie, nu va mai prezice nici un rezultat la nici un eveniment, fie el sportiv sau politic. M-a bucurat sa vad Spania campioana mondiala. Au fost pentru prima data intr-o finala de Campionat Mondial si au castigat. Aveau tricourile de campioni gata pregatite, cu steaua deasupra stemei de pe tricouri. A fost si este cea mai buna generatie din istoria fotbalului spaniol. Am avut incredere mai ales in Iker Casillas, care de acum, cred, va fi numit "San Iker", cum deja este numit, dar va capata o cu totul alta semnificatie. Acum are 28 de ani. Il remarcasem de cand avea 19 ani si apara poarta Realului. Am fost surprins sa vad la un moment dat ca nu mai este titular la Real Madrid, dar uite ca cei buni ajung intotdeauna acolo unde trebuie. Cel mai frumos moment de dupa castigarea titlului a fost acela in care Iker Casillas a sarutat-o pe iubita lui, reportera la o televiziune spaniola. Le-a multumit parintilor si fratelui sau, iar apoi nu si-a putut stapani lacrimile si le-a multumit prietenilor si, mai ales, iubitei sale. Si eu as fi facut la fel daca eram in locul lui. O ai pe iubita ta in fata ta in unul din cele mai frumoase momente din viata ta si sa nu o saruti ?



Mi-a placut ca a doua zi au fost primiti de regele Juan Carlos si au facut poza de gala care va ramane in istorie. Nu a fost un Campionat Mondial extraordinar, cu atatea echipe africane care nu au confirmat deloc, ci doar Ghana. A avut foarte mult probleme de arbitraj, una din cele mai importante decizii fiind golul anulat al lui Lampard. Nu se stie ce va fi in Brazilia in 2014, care acum se pare ca are probleme cu organizarea. Stadioane neterminate, probleme cu alocarea banilor de la guvernul brazilian, etc. Vom vedea atunci.

P.S. Am citit in ziar ca pana si Johann Cruyff a zis ca olandezii au jucat prea dur si nu aveau vointa de a intra in posesia mingii. Desi nu a spus-o cred ca si el a fost de acord ca olandezii nu au meritat sa castige titlul mondial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu