marți, 23 februarie 2010

Nu te joci cu Comitetul Olimpic si cu YouTube

Am deschis contul meu de e-mail de pe Google si am avut surpriza sa citesc doua e-mail-uri de la YouTube prin care ma instiintau ca imi va fi dezactivat contul ca urmare a faptului ca am publicat filmele de la meciul de la Olimpiada la care am fost noi. Bine ca nu au nici o forta asupra pozelor pe care le-am pus pe blog. Greseala mea a fost ca am pus etichete pentru filmele alea in limba engleza si le-au gasit usor. Daca as fi pus cuvinte de genul "pisici", "caini", "Bucuresti", etc., sigur nu le-ar fi gasit, pentru ca sunt in limba romana. Asta e. O sa le pun alta data dupa ce trece Olimpiada. Sper ca le-ati vazut inainte sa fie dezafectate, chiar daca erau facute cu telefonul. Acum chiar m-am dus pe YouTube si chiar am schimbat etichetele pentru filmuletele facute la torta olimpica. Nu de alta, dar nu stii ce le mai trece prin cap. Chiar sunt curios daca le gasesc asa. Astept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu