luni, 8 februarie 2010

Ieri ne-am simtit foarte bine in oras. De mult nu ne-am mai simtit asa de bine. Am vrut sa facem cu totul altceva decat de obicei. Am iesit in Robson Square in Downtown unde inca nu au dat drumul la toate locatiile pentru turisiti pentru Olimpiada, dar bineinteles ca totul va fi gata cand va incepe Olimpiada. Am fost in oras, am mancat cate o saorma de la un mic local grecesc. Foarte buna saorma. Am fost apoi la un patinoar care a fost construit sub Robson Square, in spatele Galeriei de Arta, unde am incercat sa patinez. Pentru $3 inchiriai patine de hochei pentru 45 de minute. Bineinteles ca nu stiu sa patinez, nu am patinat in viata mea, dar mai bine vedeti voi in filmul facut ieri. Am cumparat niste prajituri umplute cu multa crema de la Beard Papa's. O delicatesa. Am trecut pe la magazinul Sony unde am vazut televizorul 3D pe care il vor lansa in vara asta. O minunatie. Bineinteles ca ai nevoie de ochelari 3D ca sa vezi emisiunile, filmele sau meciurile filmate in 3D, dar pe telecomanda este si un buton care iti poate schimba televizorul la vechiul format 2D.

Am vazut niste scene de la un meci de la Cupa Confederatiilor din vara trecuta din Africa de Sud. Parca eram pe teren sau langa marginea terenului. Asa de real era. Olimpiada va fi filmata toata in 3D. Pretul cu care va fi vandut televizorul ala va fi de $5000, dar cand cererea va creste, vor scadea si preturile.

Niciun comentariu: