duminică, 6 decembrie 2009

Olimpiada si alegerile din Romania

Nu este nici o legatura intre cele doua subiecte de mai sus, dar am vrut sa le pun in aceeasi postare. Un coleg de-al meu si-a luat concediu fara plata timp de o luna pentru a lucra pentru Olimpiada. Jobul lui o sa fie sa conduca cu masina pusa la dispozitie de organizatori celebritati, politicieni si alte persoane f.f.f.f. importante. Mi-a zis ca VANOC (Vancouver Olympic Committee) ii pune la dispozitie un 4x4, benzina si alte cheltuieli legate de masina le platesc organizatorii, mai are la dispozitie un card de credit VISA cu $50 zilnic pe care poate sa-i foloseasca cum vrea si nu plateste deloc dobanda la ei sau sa dea socoteala cum i-a cheltuit. Cu alte cuvinte are o masina gratis pentru o luna, nou-nouta. De asemenea poate sa ia masina acasa pentru ca nu au destule locuri de parcare pentru Olimpiada. Va lua multi bani, plus bacsisurile. Mi-a zis ca tot ce este peste $6.000 nu este taxabil. Chiar se merita sa lucrezi pentru Jocurile Olimpice. Toti turistii care si-au facut rezervari din timp au totul inclus in pretul platit.

Acum ascult la Realitatea FM, pe internet, o discutie nocturna despre alegerile prezidentiale. Cred ca a castigat Geoana. Nu ma intereseaza atat de mult alegerile, dar Basescu a meritat sa piarda. O sa spuna din nou ca a fost fraudat din cauza ca diferenta de voturi e foarte mica, iar faptul ca a venit primul si a spus "i-am ciuruit" este o dovada de psihologie inversa ca sa-i faca pe altii sa creada intr-adevar ca el a castigat. Situatia e asemanatoare cu cea din State cand a castigat Bush. Mi-a placut la Geoana ca a fost si fair-play in momentul asta si a zis ca o sa-l trateze cu respect, ca pe un fost sef de stat. Boc spunea ca o sa conteze sutele de mii de voturi din strainatate. Probabil cele din Europa, care, dupa parerea mea, sunt de cateva zeci de mii pentru ca nu au fost multe sectii de votare. Au fost create sectii de votare doar la consulate si ambasade. De exemplu, la New York, corespondentul Realitatea a spus ca au votat doar 1000 de persoane. Multi nu au venit la vot in America de Nord pentru ca erau distante foarte mari si dura foarte mult sa ajungi la vot. Si costa si foarte mult sa vii incoace. Nu pun la socoteala doar biletul avionului, ci si hotelul (in caz ca vrei sa stai peste noapte) si alte cheltuieli legate de o calatorie.
Am ajuns la concluzia ca o tara are nevoie de liniste pentru a merge inainte, nu scandaluri nonstop. De asemenea mai are nevoie de oameni corecti, neimplicati in acte de coruptie, de oameni care sa-si faca treaba in mod profesionist. Am ajuns la concluzia ca Basescu este o varianta mai cizelata de Becali. Geoana e un tip mai diplomat, mai ales ca are o cariera diplomatica foarte impresionanta in spate. A fost ambasador la Washington in timpul lui Constantinescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu