joi, 24 decembrie 2009

Craciun fericit !!!!!!!!!!!!!!!!

Le doresc tuturor celor care ne cunosc, dar si cititorilor blogului meu, desi sunt putini, iar majoritatea, cred, sunt cunoscuti sau prieteni de-ai nostri. Oricum, ma bucur ca am putut sa ne facem cunoscuta experienta noastra de aici in anul care a trecut prin intermediul acestui blog. Poate o sa foloseasca cuiva ce am scris pana acum. Va multumesc ca ati fost alaturi de noi, chiar daca de la distante uriase, dar in ziua de azi distantele nu mai conteaza cand ai la dispozitie atatea mijloace de comunicare.

A fost un an si cu bune, dar si cu rele. Partea buna este ca experienta noastra aici s-a acumulat si pana la urma amandoi avem o alta viziune asupra oamenilor si lucrurilor. Despre cele rele nu vreau sa vorbesc pentru ca sunt chestiuni de ordin personal, iar cei care trebuie sa le stie le cunosc deja. Nu este asta locul in care sa iti pui pe tava toate problemele personale. Daca as face asta mi-as face un jurnal scris de mana.

In sfarsit va doresc un Craciun fericit si sarbatori fericite si fie ca anul care vine sa va aduca numai bucurii, sanatate si fericire. Pastrati-va speranta, mai ales cei din Romania, chiar daca situatia de la anul o sa fie mai rea decat anul acesta, dupa cum se preconizeaza. Dar nu uitati, pastrati-va speranta si optimismul. Si zambiti mult si sincer. Ajuta enorm.

4 comentarii:

  1. Craciun Fericit !!!
    Fie ca Mosul sa iti aduca tie si familiei tale tot ceea ce va doriti, Iar bunul Dumnezeu sa va aibe in paza sa si sa va fereasca de tot ce e rau !
    Cu stima.

    RăspundețiȘtergere
  2. sarbatori fericie sergiu, cititorul meu fidel.iti doresc sanatate, forta de munca si bucurie sufleteasca.stiu ca-ti este greu si eu am fost pribeag prin lume, in vara daca nu reusesc sa imi castig un loc ca stagiar la barou pt un an de zile imi iau lumea-n cap in spania.

    RăspundețiȘtergere
  3. Craciunul e credinta, Craciunul e Speranta, Craciunul e puterea de a darui si de a primi dragoste! Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  4. CRACIUN FERICIT , SARBATORI CU BINE!
    Ganduri bune din California!

    RăspundețiȘtergere