duminică, 15 martie 2009

Azi am vorbit cu un instructor auto roman ca sa fac cateva ore, de fapt o ora si jumatate, maine ca sa ma pot programa la un examen de conducere saptamana viitoare si sa imi iau permisul de conducere in sfarsit. Daca o sa-l am voi avea acces la alte joburi mai usor poate. Nu ca n-as fi reusit sa imi gasesc de lucru usor, dar cu un permis de conducere canadian e si mai usor.

Mai inainte am vorbit si cu Ana la telefon, era in pauza de masa si mi-a zis ca lumea era toata imbracata in verde pentru ca azi e ziua sfantului Patrick, patronul Irlandei, iar aici in America au venit multi irlandezi in trecut. Mai incolo o sa ma duc la sala pentru ca nu am mai fost de mult timp si mi-e dor sa inot si sa trag de fiare, sa fac altceva in afara de casa-servici-casa. Ar fi trebuit sa ma odihnesc la ora asta , dar am stat in fata calculatorului, cu rost, pentru ca am dat telefoane importante de pe Skype.

Cu $3, 39 am luat un abonament pe o luna la Skype si vorbesc nelimitat in SUA si Canada.
De fapt astia iti dau 10.000 de minute, dar cine sta atat la telefon ? Oricum, te poti intelege foarte bine cu cei de la celalalt capat. Am facut ce era de facut. Am dat telefon la un contabil roman, pentru ca trebuie sa ne declaram taxele si avem termen pana la sfarsitul lui aprilie. Asa e in Canada, oricine trebuie sa-si declare taxele. Probabil ca o sa luam si niste bani de la guvern. Nu stiu daca o sa fie multi, dar macar e mai bine decat nimic. Hai sa ma duc la sala, ca sa nu mai pierd vremea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu