marți, 31 martie 2009

Am vazut si romani fericiti

Nu stiu cat de fericit este acest roman de care vreau sa va vorbesc acum, mai ales in vremurile astea de recesiune, dar sigur este un roman care a reusit in Canada. Am cautat pe Google despre el si am vazut ca este un om de aproape 55 de ani, dar care are o privire de roman plecat din tara, care a inceput de jos si a ajuns sus, unde este acum, prin munca si sacrificii. Sa ajungi presedinte la Air Canada, una din companiile de top din Canada si una dintre cele mai mari din lume, este ceva extraordinar. Cand am citit asta nu mi-a venit a crede, am fost foarte mandru, desi nu il cunosc deloc pe acest om. Probabil ca s-a stabilit in Toronto, pentru ca de fapt acolo este capitala financiara a Canadei, asa cum este New York-ul pentru State. In Canada nu poti sa reusesti decat prin munca multa si prin sacrificii, dar satisfactiile sunt pe masura. Un roman, care probabil a plecat in Canada de pe vremea impuscatului, a reusit sa ocupe o functie de top. Bravo lui! Felicitari domnule Calin Rovinescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu