sâmbătă, 18 august 2012

Bridal Veil Falls

sau cascada Voalul Miresei. Se numeste asa pentru ca apa care cade de la o inaltime de 60 de metri da impresia ca formeaza un voal alb de mireasa. E foarte frumoasa.

Ne-am gandit ieri sa plecam la o plimbare azi pentru ca oricum vremea o sa se mai strice in zilele urmatoare. Am vazut pe Google Maps ca drumul de la noi pana acolo urma sa fie o ora si jumatate, asa ca era ceva de condus. Pana acolo erau aproape 100 km de condus. Nu am fost niciodata in zona aia si am zis ca o sa fie altceva. Drumul cel mai direct pana acolo este pe autostrada. Parcul este foarte aproape de autostrada la iesirea 135. Pur si simplu urmati indicatoarele pentru Bridal Veil Recreational Area.

Acolo se poate merge si cu rulota si cu cortul. Stati acolo cateva zile daca vreti sau doar o zi, cum a fost in cazul nostru. Am pus poze pe pagina mea de Facebook (dati click pe butonul din partea dreapta pentru a da Like la pagina ca sa vedeti pozele). Cred ca sunt foarte frumoase. Totusi pozele nu surprind sunetul cascadei.

Ce mi-a placut la drumul asta este ca am vazut multe ferme de-a lungul autostrazii si orase despre care auzisem, dar pe care nu le vazusem niciodata. Cand am trecut prin Chilliwack sotia a vazut un panou publicitar in care orasul Chilliwack se promova. Sloganul suna cam asa "Chilliwack, where business grows. Call the mayor." (Chilliwack, unde afacerile prospera. Sunati-l pe primar). Era pus acolo si un numar de telefon. Bineinteles ca nu era telefonul personal al primarului, ci un telefon al primariei, dar mi-a placut aceasta preocupare a primariei orasului de a dezvolta economia locala.

Asta e harta parcului:


View Larger Map

Iar asta e un filmulet cu cascada.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu