vineri, 24 iunie 2011

Covrigelul taiat in patru

Cand avem sedinta noastra fiecare spune ce i s-a mai intamplat in ziua precedenta, cum decurg lucrurile la locatia sa, s.a.m.d.. Ei bine, intr-o zi unul din colegi era foarte suparat. La inceput nu a vrut sa spuna, dar lumea l-a tachinat pana a dat afara ce-l durea. In fiecare dimineata
el isi cumpara cafeaua de la Tim Hortons impreuna cu covrigelul lui, bagel (alta traducere mai buna nu am gasit). El era acum suparat ca vanzatorul sau vanzatoarea i l-a taiat in patru cand el nu-i ceruse asa ceva. Era asa de nervos incat voia sa se duca inapoi si sa-si ceara banii inapoi. Managerul meu mai ca nu i-a spus ca e ridicol, la fel un alt coleg. Eu i-am zis ca sunt oameni in lumea asta care mor de foame si tu vrei sa te duci sa te plangi ca ti-a taiat covrigul in patru si nu in doua ? Nu i-am zis ca e ridicol, dar ceilalti au prins ideea.

Radu vorbea de prietenii sai intr-un comentariu la postarea anterioara. Dupa cum vezi, orice padure are uscaturi. Si mai sunt oameni asemeni colegului meu. Radu spunea ca Romania, avand oameni asemenea prietenilor lui, nu are nici o sansa de dezvoltare. Eu cred ca depinde de procentul de oameni care gandesc asa. Daca majoritatea ar fi asa, atunci sunt de acord cu el. Respectul nu costa bani, dar nu se gaseste pe toate drumurile. Construiesti greu, dar distrugi usor, iar romanii, pana acum, nu par ca au avut vointa sa contruiasca ceva. Unii o sa spuna ca ce am spus acum e un truism, dar uitati-va in jurul vostru. Corectitudinea si respectul fata de fiecare dintre noi poate sa conduca "spre un nivel de trai ridicat pentru toate categoriile sociale, precum si facilitati care sa conduca la o armonie sociala generala si nu care sa accentueze discrepantele". Te-am citat Radu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu