joi, 22 aprilie 2010

Televiziunea 3-D

Cand am vazut primul televizor 3-D la Olimpiada mi s-a parut extraordinar si am zis ca urmatorul pe care o sa-l cumparam o sa fie unul 3-D. Inca mai vreau sa avem un televizor 3D, dar totusi sunt mai precaut acum pentru ca am citit ca Samsung a dat un avertisment in care se spune ca cercetarile privind impactul pe termen lung al televiziunii 3D asupra sanatatii sunt abia la inceput. In comunicat se spunea ca ochiul drept clipeste de 60 de ori pe secunda, iar ochiul stang la fel (cu ochelarii speciali), dar daca cineva simte ca este ametit putin, atunci trebuie sa inchida televizorul imediat. De asemenea parintii mai sunt avertizati sa-si observe copiii daca au dureri de cap sau spasme involuntare ale ochilor sau muschilor. Avertismentul mai este adresat si femeilor insarcinate, batranilor si persoanelor cu probleme de sanatate grave. Samsung mai spune ca nu au nici o dovada inca, dar departmentul juridic a spus ca trebuie sa se asigure ca au facut totul.

Interesant. Totusi dupa un asemenea anunt cred ca o sa mai astept sa vad care este reactia pietei la televiziunea 3D, sa vad daca sunt implicatii asupra sanatatii. Daca nu, atunci bineinteles ca o sa imi pun problema cumpararii unui asemenea televizor, iar daca sunt, atunci "nu, merci".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu