duminică, 14 martie 2010

Stiri din Romania

Azi ne-am dus sa vedem Alice in Tara Minunilor in 3D. A fost foarte frumos filmul. Sala a fost arhiplina. Dar nu despre asta este vorba. Azi vorbeam cu Ana ca de obicei si despre ce-am mai citit eu pe internet. Ea a spus ca nu a mai citit articole de la Craciun, pentru ca atunci cand intra pe site-ul de la Realitatea TV ii venea rau de la titlurile pe care le vedea. Am luat decizia de a nu mai citi stiri de pe site-urile de stiri din Romania. In fiecare dimineata cand ma trezeam, ma uitam sa vad ce s-a mai intamplat in Romania. Gata. Nu mai citesc nimic de acum inainte. Ganditi-va ca e ca decizia unui fumator care vrea sa se lase de fumat peste noapte. Sper sa nu ma apuc din nou de fumat. Urati-mi bafta. Nu ma mai intereseaza nimic din stirile politice din Romania. Poate o sa ma mai intereseze cele economice, dar nu cele politice. Inca ma mai gandesc la cele economice, dar inca nu pentru ca sunt mai profunde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu