vineri, 26 martie 2010

Africa de Sud

Vorbeam la servici cu un om din Africa de Sud care venise aici de 15 ani. L-am intrebat daca se duce la Campionatul Mondial si mi-a zis ca nu. M-a intrebat daca o sa ma duc eu si i-am zis ca nu pentru ca nu am bani. Un pachet la finala mare este in jur de $6000-$8000. Dar pachetul nu include numai meciul si cazarea, ci si vizitarea tarii, un safari, ca sa pleci de acolo cu ceva amintiri. Mi-am dat seama ca e din Africa de Sud dupa accent, dar si pentru ca are nume de familie olandez.

Mi-a zis ca de 15 ani este intr-o vacanta continua, comparativ cu Africa de Sud, pentru ca viata de aici e foarte relaxata si linistita. Imi spunea ca in Johannesburg e bine sa stai in casa dupa 5-6 seara pentru ca ai sanse de 80% sa fii omorat sau talharit. Imi mai spunea ca daca te duci in Africa de Sud e foarte ieftin, dar trebuie sa stai doar in zonele pentru turisti, pentru ca... vezi mai sus. Ii place aici pentru ca nu mai trebuie sa-si activeze alarma, sa-si incuie casa. A vrut sa ma intrebe daca sunt cehoslovac (nu mai exista tara asta de mult), dar i-am zis ca sunt din Romania, deci tot din estul Europei. Mi-a zis ca cea mai buna prietena a fetei sale e din Romania si ca a venit in Canada acum 10 ani. Aproape ca nu mai are accent. L-am intrebat daca a vazut District 9 si mi-a zis ca da, dar ca nu a fost filmat in Johannesburg, ci in Cape Town.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu