vineri, 24 decembrie 2010

CLR

De cand am venit in Canada am vazut reclame la produsul asta. Zilele trecute am zis ca trebuie sa-l incercam. Noi l-am luat pe cel pentru baie si bucatarie. Am zis ca trebuie sa stergem arsura care s-a acumulat in cuptor si sa incercam si produsul asta daca asa arata la televizor, ca este foarte eficient. L-am luat de la Superstore, dar il gasesti si la Home Depot, London Drugs, Canadian Tire si alte retele de supermarketuri. Ieri, Ana mi-a zis ca l-a folosit pentru geamul de la aragaz si partea din fata care arata ca naiba. Mi-a zis ca s-a dus imediat. Nici nu a trebuit sa frece prea mult. Eu am spalat gratarele din cuptor. Stiti voi, alea pe care iti pui tavile cand mai coci ceva. Am pus niste CLR (Calcium, Lime and Rust), adica tradus inseamna - calciu, calcar si rugina, pe un burete mai abraziv si am inceput sa frec. Nu-mi venea sa cred ce repede se duce.

Am mai incercat si alta data sa folosim detergent de vase ca sa curatam astea, dar fara nici un rezultat. Nu l-am incercat pana acum pe rugina, pentru ca abia l-am cumparat, dar pana acum a fost foarte eficient. De obicei nu prea cred reclamele astea in care arata "miracolele" produsului respectiv, dar de asta mi-am dat seama ca nu spun prostii. Pe eticheta celui pentru baie si bucatarie, adica primul filmulet, spune ceva de genul "asa cum ati vazut la televizor" si chiar asa este.

Nu, nu iau bani pentru recenzia asta. :) O fac gratis. Uitati-va si voi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu