vineri, 13 septembrie 2013

Weekend la Victoria

Week-end-ul trecut am fost la Victoria. Am zis sa avem o iesire de doua zile undeva ca sa ne simtim bine. Si e asa de bine cand te duci undeva si te trezesti in alt pat.

Am sperat sa fie vremea frumoasa si asa a si fost. Puteti vedea asta si in pozele pe care le-am pus pe Facebook. A fost insorit cand am plecat de la Tsawwassen, unde se afla terminalul de feribot pentru Victoria, dar pe ocean, cand am ajuns intre insule era ceata incat feribotul mergea doar cu radarul. Era o ceata foarte deasa.

La Victoria am stat la hotel in Downtown. Am vrut sa rezerv camera de pe hotels.com, dar am sunat la hotel si am obtinut un pret mai bun. Parcarea a fost inclusa in pretul camerei. Chiar daca am predat camera, am putut pastra masina in parcare pana la ora la care doream sa plecam.

In Downtown ne-am plimbat peste tot, am fost la Royal BC Museum, unde am vazut o expozitie foarte interesanta cu artefacte indiene si cu modul in care a fost explorata Canada in sec. al XVIII-lea. A mai fost o expozitie foarte interesanta despre expeditiile din Antarctica. Ambele expozitii erau interactive, ceea ce mi s-a parut foarte interesant.

Mai era o expozitie de istorie naturala unde erau prezentati mamuti si alte mamifere stravechi, dar nu am reusit sa ajungem la aceea pentru ca aveam alte planuri.

Seara am mers la un restaurant de pe marginea James Bay unde am servit fructe de mare foarte bine gatite. La restaurant era coada la usa, ceea ce e tot timpul un indiciu ca acel restaurant are mancare foarte buna si o clientela fidela.

In poze se poate vedea James Bay in care se afla multe iahturi si vaporase, precum si hidroavioane care vin din Downtown Vancouver din Coal Harbour si ajung in Downtown Victoria. Adica din buricul targului in buricul targului.

Am spart cam $1,000 in doua zile, dar ce conteaza cel mai mult este ca ne-am simtit foarte bine si avem amintiri si poze care sa ateste asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu