miercuri, 23 ianuarie 2013

Somajul in Canada

In Canada se poate aplica pentru somaj in mai multe modalitati, dar eu o prefer pe cea on-line. E foarte simpla. Nu este o situatie fericita sa fii somer. In orice tara din lumea asta. Te simti neputincios si vrei sa scapi cat mai repede din situatia asta.

M-am uitat pe contul de la Service Canada. Acolo aplici pentru somaj, dar si pentru pasaport dupa ce devii cetatean canadian, dar asta e alta poveste. M-am uitat cat as fi luat daca ramaneam in continuare somer. 55% din castigurile pe care le-ai avut ca angajat la ultimul job, iar incepand de la 1 ianuarie 2012 limita maxima saptamanala a crescut de la $468 la $485.

Asta ca sa stiti. Asa ca odata ce ramaneti fara job cautati-va repede altul pentru ca nu este o situatie dintre cele mai fericite. A propos de cautat de lucru. Azi la servici intra unul in firma in care lucrez si intreaba daca angajam cumva soferi de camion.

I-am zis ca nu pentru ca firma noastra nu are angajati soferi de camion. Totusi i-am urat noroc in cautarea lui. L-am inteles perfect. Se vedea in ochii lui ca vrea sa munceasca. Asta e atitudinea. Cauti pe net, dar si la pas daca stii ca poti gasi si asa de lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu